Moet ik verzendkosten betalen voor mijn retour?
Nope, retour sturen is gratis. Je hoeft dus geen verzendkosten te betalen als je iets terugstuurt naar Zohome.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag teruggestort krijg?
Zodra we je retour hebben ontvangen, verwerken we deze binnen tien werkdagen. Je krijgt je geld terug via dezelfde betaalmethode als waarmee je hebt afgerekend. Soms is het bedrag al onderweg, maar zie je het pas een paar werkdagen later op je rekening.
Kan ik mijn artikel ruilen voor iets anders?
Ruilen is niet mogelijk, maar je kunt gewoon een nieuwe bestelling plaatsen in de webshop. Het artikel dat je niet wil houden stuur je gratis terug. Easy as that.
Kan ik mijn bestelling retourneren op basis van het herroepingsrecht?
Ja, dat kan. Je hebt het recht om je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst terug te sturen, zonder opgaaf van reden.
Kan ik artikelen retourneren die ik met een actie heb gekocht, zoals Mix & Match stapelkorting, 1+1 gratis of sale?
Sale-items (uitlopende artikelen van de sale-pagina) kun je gewoon retourneren.
Ook artikelen gekocht met acties als Mix & Match stapelkorting en 1+1 gratis kun je retourneren. Hier geldt wel het volgende voor met betrekking tot terugbetaling:
Stuur je (een deel van) je bestelling retour, dan wordt de korting automatisch herberekend. Houd je uiteindelijk één artikel, dan geldt daar de originele verkoopprijs voor. Bij meerdere artikelen retour passen we de korting aan op basis van de producten die je wél houdt.
Ook artikelen gekocht met acties als Mix & Match stapelkorting en 1+1 gratis kun je retourneren. Hier geldt wel het volgende voor met betrekking tot terugbetaling:
Stuur je (een deel van) je bestelling retour, dan wordt de korting automatisch herberekend. Houd je uiteindelijk één artikel, dan geldt daar de originele verkoopprijs voor. Bij meerdere artikelen retour passen we de korting aan op basis van de producten die je wél houdt.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb over een ontvangen product?
Oh no, dat klinkt niet als de Zohome-ervaring die we voor ogen hebben.
We doen ons best om alleen producten te leveren waar we 100% achter staan, maar soms glipt er helaas toch een fabrieksfoutje tussendoor.
Heb je iets ontvangen dat niet helemaal is zoals je had verwacht? Laat het ons weten, dan denken we graag met je mee over een passende oplossing. Je kunt ons mailen via webshop@zohome.nl met je ordernummer, een korte omschrijving van het probleem en enkele duidelijke foto’s. Iemand van ons team kijkt dan zo snel mogelijk met je mee.
Heb je iets ontvangen dat niet helemaal is zoals je had verwacht? Laat het ons weten, dan denken we graag met je mee over een passende oplossing. Je kunt ons mailen via webshop@zohome.nl met je ordernummer, een korte omschrijving van het probleem en enkele duidelijke foto’s. Iemand van ons team kijkt dan zo snel mogelijk met je mee.
Waar moet mijn retour aan voldoen?
Om je retour goed te kunnen verwerken, is het belangrijk dat het artikel:
- ongebruikt en ongewassen is
- onbeschadigd is (dus zonder vlekken, scheuren of andere gebruikssporen)
- in de originele verpakking zit
- binnen 30 dagen na ontvangst weer bij ons binnen is
Worden mijn verzendkosten ook terugbetaald?
Nee, de verzendkosten die je bij het plaatsen van je bestelling hebt betaald, krijg je niet terug bij een retour.