Veelgestelde vragen
Algemene vragen
Wat is Zo! Home?
Zo! Home biedt allerlei interieurartikelen aan, waaronder bedlinnen, sierkussens, handdoeken en badjassen. Naast fysieke winkels heeft Zo! Home ook een webshop waar je de hele week terecht kunt.
Bestellen
Hoe kan ik bij Zo! Home bestellen?
Bestellen bij Zo! Home is heel eenvoudig. Wanneer je de producten in je winkelmandje hebt geplaatst ga je naar de kassa. Als alle gegevens in het overzicht kloppen kun je de bestelling bevestigen. Een bestelbevestiging ontvang je via de e-mail. Ook vind je je bestelling terug in je account onder 'mijn bestellingen'.
Waarom is mijn product uitverkocht?
Om teleurstellingen te voorkomen willen wij je erop wijzen dat de producten die je hebt toegevoegd aan je winkelwagentje niet automatisch voor jou worden gereserveerd. Dit gebeurt pas als je bestelling is afgerond.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
Je kunt altijd bijhouden wat de status van je bestelling is. Dit kun je zien onder 'mijn account' door te klikken op 'mijn bestellingen'. Klik op de bestelling, hier zie je een overzicht van de producten en de verwachte leverdatum. Als de bestelling onderweg is vind je hier ook een Track & Trace link.
Kan ik nadien meerdere bestellingen samenvoegen?
Het is technisch gezien helaas niet mogelijk om meerdere bestellingen samen te voegen. Bedenk voordat je bestelt dus of je alle producten hebt besteld waar je interesse in hebt.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je een deel van je bestelling of je volledige bestelling wil annuleren, stuur dan een e-mail naar info@zohome.nl. Vermeld in deze e-mail je bestelnummer en het product. Wij zorgen voor de rest. Als je bestelling op dat moment al onderweg is, kun je de bestelling retourneren
Betalen
Welke betalingsmogelijkheden heeft Zo! Home?
Bij Zo! Home kun je nu betalen met iDeal, MasterCard, American Express, Visa, PayPal. Tijdens het bestelproces kun je kiezen welke betalingsmogelijkheid je wilt gebruiken.
Zijn mijn betalingen en andere transacties beschermd?
Zo! Home hecht grote waarde aan de veiligheid van je gegevens. Alle persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en in overeenstemming met de relevante wettelijke voorschriften. Om je gegevens te beveiligen in de online betaling is het systeem beveiligd met geavanceerde encryptietechnieken die zorgen voor veilige gegevensuitwisseling.
Waar moet ik bij de cadeaukaarten op letten?
Per bestelling kun je slechts één cadeaukaart gebruiken. Cadeaukaarten zijn niet tussen leden onderling uitwisselbaar. Je kunt de cadeaukaart niet gebruiken om de verzendkosten te verminderen of op te heffen. Let erop dat de cadeaukaarten slechts een beperkte geldigheidsduur hebben en gebonden kunnen zijn aan een minimale bestelwaarde.
Wat gebeurt er met mijn cadeaukaart bij het retourneren van een product?
Wanneer je een bestelling retourneert, ben je helaas je cadeaukaart kwijt. Als het product echter beschadigd of niet werkend is, ontvang je van ons een nieuwe cadeaukaart.
Zo! Home levering
Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?
Normaal gesproken is een bestelling gedaan op een werkdag voor 16:00 uur de volgende werkdag bij je bezorgd. Het kan echter zo zijn dat bij bijzondere producten de levertijd langer is. Dit wordt dan bij het product vermeld. Als je ervoor kiest om een online bestelling op te halen bij een Zo! Home-winkel dan duurt dit in de regel 2 werkdagen voor je je bestelling op kunt halen.
Hoe verzendt Zo! Home de producten?
Wij garanderen aangenaam en eenvoudig online shoppen. In het logistieke centrum worden de producten verpakt en verzendklaar gemaakt en vervolgens bij je thuis bezorgd door onze logistieke partner.
Hoe is de bezorgtijd tijdens vakantieperiodes?
Als je niet thuis bent tijdens het leveren van je bestelling, volgt een tweede afleverpoging. Na deze tweede afleverpoging worden producten 2 weken lang bewaard door onze bezorgpartners. Wil je er zeker van zijn dat je je bestelling op tijd ontvangt, dan kun je ook een alternatief afleveradres opgeven. Heb je een bestelling geplaatst en wil je je bezorgadres wijzigen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Kan ik de producten ook zelf afhalen?
Je kunt ervoor kiezen je online bestelling af te halen bij een van de Zo! Home-winkels. Je bestelling ligt in de regel na 2 werkdagen voor je klaar in de door jou gekozen vestiging. Ook kun je ervoor kiezen om je bestelling te laten bezorgen bij een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt.
Wat kost de verzending?
Voor alle bestellingen binnen Nederland en België rekenen wij een vast tarief van €4,00. Voor bestellingen boven de €30,- rekenen we geen verzendkosten. Uitzondering hierop zijn bestellingen met een gewicht boven de 30 kg en grote items die met onze koerier worden verzonden op afspraak.
Bezorgt Zo! Home ook buiten Nederland?
Momenteel bezorgen wij naast in Nederland ook in België. Helaas is de bezorging buiten België en Nederland (nog) niet mogelijk. Wellicht dat dit in de toekomst mogelijk wordt. Mocht je in het buitenland wonen en toch een bestelling hebben geplaatst, neem dan contact op met de klantenservice.
Retourneren en omruilen
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Om je bestelling te retourneren stuur je een e-mail naar info@zohome.nl waarin je je ordernummer vermeldt. Je krijgt een retourformulier en retoursticker toegestuurd per e-mail. Plak de retoursticker op de doos. Met het verpakte product inclusief retourformulier kun je naar een PostNL servicepunt waar je je pakket gratis retour kunt sturen. De geretourneerde producten dienen niet gebruikt te zijn en teruggestuurd te worden in de originele staat en indien mogelijk in de originele verpakking. De producten kunnen ook gratis worden geretourneerd bij een van de fysieke winkels van Zo! Home. Let op: uit hygiënisch oogpunt zijn dekbedden en kussens niet te retourneren.
Moet ik binnen een bepaalde termijn retourneren?
Na ontvangst van de bestelling heb je 30 dagen de tijd om het product terug te zenden op basis van herroepingsrecht.
Heb ik op de bestelde producten garantie?
Ja, natuurlijk! Zo! Home biedt de beste kwaliteit voor scherpe prijzen. Toch kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is of dat kapot gaat nadat je het gebruikt hebt. Voor kleinere problemen vind je vaak een oplossing in de handleiding van het artikel of op de website van de fabrikant. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je contact op nemen met de klantenservice.
Wanneer en hoe krijg ik mijn betaling terug?
Zo!Home vergoedt al je betalingen, inclusief eventuele verzendkosten die door Zo!Home in rekening gebracht zijn voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop je de herroeping meldt. Tenzij Zo!Home aanbiedt het product zelf af te halen, zal Zo!Home wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot je aantoont dat je het product teruggezonden hebt, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Zo!Home gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel als je hebt gebruikt, tenzij je instemt met een andere methode. De terugbetaling is voor jou kosteloos.
Overige
Hoe kan ik jullie berichten over problemen op de website?
Wanneer je problemen ervaart op de website of bijvoorbeeld bij het inloggen, kun je een mail sturen naarinfo@zohome.nl. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen om het probleem op te lossen.
Ik zou graag met Zo! Home samen willen werken, tot wie moet ik mij richten?
Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe partners om mee samen te werken. Je kan met ons in contact komen via info@zohome.nl.
Klachtenprocedure
Wat doet Zo! Home met mijn klacht?
Uiteraard doen we ons uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Heb je toch een klacht, dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht.
Hoe en waar kan ik een klacht indienen?
Je kunt je klacht indienen via het contactformulier op onze website of je stuurt een e-mail naar info@zohome.nl. Je ontvangt zo snel mogelijk na ontvangst van je klacht een reactie.
Contact met Zo! Home
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Kun je geen antwoord op je vraag vinden bij de veelgestelde vragen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Mail ons op info@zohome.nl of bel 026 870 0151